After market parts for rotary engines

    Μοιραστείτε
    avatar
    Mavros Piravlos


    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Την / Το Πεμ 15 Δεκ 2011, 12:11 pm

    Αυτή η επεξεργασία εδώ που βρήκα κάπου τυχαία τί είναι? Αλλαγή σχέσης συμπίεσης?





    Δεν ανοίγουμε ένα θέμα για μηχανική επεξεργασία που γίνεται σε ρότορες - εκκεντροφόρους μαχαιράκια κλπ?



    _________________
    avatar
    Mike 192T


    Αριθμός μηνυμάτων : 666
    Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  Mike 192T Την / Το Παρ 16 Δεκ 2011, 4:12 am

    Αμα μου ζυγισεις και το ρότορα μετά...
    avatar
    dimos47ki7


    Αριθμός μηνυμάτων : 366
    Ημ/νία εγγραφής : 15/10/2010
    Ηλικία : 38
    Τόπος : Γλυφαδα

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  dimos47ki7 Την / Το Παρ 16 Δεκ 2011, 9:43 am

    αλλαγη σχεσης συμπιεσης και ελαφρωμα ταυτοχρονα απο οσο ξερω. δεν νομιζω να μπορει να αφαιρεθει απο καπου αλλου υλικο για να γινει ελαφρωμα
    avatar
    yiasin rx7


    Rotary : FD Αριθμός μηνυμάτων : 52
    Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2011
    Ηλικία : 33
    Τόπος : Hrakleio

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  yiasin rx7 Την / Το Παρ 16 Δεκ 2011, 8:13 pm

    Υπαρχουν και ετοιμες λυσεις για να μν μπλεκεις μς ζυγισματα http://www.rotaryart.uk.com/acatalog/East_Coast_Parts_engine_tuning_accessories.html
    Δειτε αυτο το apex seal Smile http://www.hurleyrotary.com/page.php?currentpageref=6263
    avatar
    spiffm


    Αριθμός μηνυμάτων : 304
    Ημ/νία εγγραφής : 11/09/2011

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  spiffm Την / Το Σαβ 17 Δεκ 2011, 4:39 am

    Ότι και να κάνεις χρειάζεται ζυγοσταθμισμα μετα. Τα κινούμενα μέρη πρέπει να αντισταθμίζονται όλα μαζί και με το βολάν εάν είναι δυνατόν.

    Η δικιά μου η άποψη στα seals είναι η εργοστασιακά η κεραμικά
    avatar
    xrider


    Rotary : Ακομα οχι Αριθμός μηνυμάτων : 81
    Ημ/νία εγγραφής : 08/12/2011
    Ηλικία : 35

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  xrider Την / Το Κυρ 18 Δεκ 2011, 4:37 am

    Ζητώ συγνώμη προκαταβολικά για το μεγάλο post.

    Αρχίζω λέγοντας σας πως όσο αναφορά τους περιστροφικούς κινητήρες δεν έχω κάποια ιδιαίτερη γνώση αλλά βασίζω τα παρακάτω λεγόμενά μου στη λογική τη δική μου. Αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με. Έτσι και αλλιώς το antiforum προσφέρει γνώση και είμαι περήφανος που είμαι μέλος.

    -Αν πάρουμε ως βάση έναν παλινδρομικό κινητήρα στον οποίον δεν αλλάζουμε καθόλου διαδρομή και διάμετρο (δηλ. την χωρητικότητα του σε κυβικά) απλά βγάζουμε το καπάκι και τοποθετούμε μια πιο λεπτή σε πάχος φλάντζα κεφαλής. Επίσης δεν πειράζουμε καθόλου εκκεντροφόρους και βαλβίδες.

    Σκοπός της πράξης αυτής είναι να μικρύνουμε την απόσταση του Άνω Νεκρού Σημείου (ΑΝΣ) του εμβόλου με το επίπεδο της κεφαλής, δηλαδή τον χώρο του θαλάμου καύσης. Επειδή όμως όπως αναφέραμε παραπάνω δεν αλλάζουμε τίποτε άλλο, με την κίνηση του εμβόλου και το βύθισμα της βαλβίδας θα εισέρθει το ίδιο σε ποσότητα καύσιμο μείγμα με πριν, απλά θα συμπιεστή σε μικρότερο χώρο στο θάλαμο καύσης.

    Αποτέλεσμα να αυξηθεί η σχέση συμπίεσης και να δημιουργηθεί μια ίδια σε μέγεθος έκρηξη σε μικρότερο χώρο, που θα επιφέρει μια ισχυρότερη σε δύναμη ώση στο έμβολο (εκτόνωση).

    Φυσικά θα συμβεί το αντίθετο με μια πιο μεγάλη σε πάχος φλάντζα κεφαλής.

    -Στην περίπτωση του περιστροφικού κινητήρα όμως, ο ρότορας με την περιστροφή του, είναι υπεύθυνος για την είσοδο και την ποσότητα του καύσιμου μείγματος. Έτσι, αφού στην εικόνα φαίνετε ότι τον έχουμε σκάψει και του έχουμε μεγαλώσει την γούρνα / λακκούβα (αν μου επιτρέπετε να το πω έτσι), με την περιστροφή του θα εισέρχεται και περισσότερο καύσιμο μείγμα.
    Αποτέλεσμα είναι να αυξηθεί λίγο η χωρητικότητα του σε κυβικά (λόγω του περισσότερου εισερχόμενου καύσιμου μείγματος). Επίσης αφού έχουμε μεγαλώσει την γούρνα θα αυξηθεί και ο χώρος του θαλάμου καύσης.

    Έτσι αφού αυτά τα ποσά αυξάνονται ανάλογα τότε φαντάζομαι ΔΕΝ αλλάζει σημαντικά η σχέση συμπίεσης.

    Το κέρδος από όλη αυτή την υπόθεση φαντάζομε είναι:
    1. Μικρή αύξηση του κυβισμού (λόγω της μεγαλύτερης γούρνας) αφού ο χώρος μεταξύ τοιχωμάτων housing και της πλευράς ρότορα μαζί με τη γούρνα είναι μεγαλύτερη.
    2. Περισσότερη ιπποδύναμη και ροπή (λόγω μεγαλύτερο θάλαμο καύσης και περισσότερου καύσιμου μείγματος άρα πιο δυνατή έκρηξη και εκτόνωση).
    3. Καλύτερη ροή καύσιμου μείγματος και καυσαερίων (λόγω γυαλίσματος γούρνας).
    4. Ελάφρωμα (λόγω αφαίρεσης υλικού από το τρίψιμο).

    Και πάλι συγνώμη για το μεγάλο post. Εύχομαι να μην έχω πέσει πολύ έξω από την πραγματικότητα.
    avatar
    docmar


    Rotary : RX7 FD ΤΕΡΑΣ Latest Horsepower : αρχισαν να ξεφευγουν
    Rebuilds : ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ
    Αριθμός μηνυμάτων : 136
    Ημ/νία εγγραφής : 10/09/2010
    Ηλικία : 50
    Τόπος : ΒΟΛΟΣ

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  docmar Την / Το Κυρ 18 Δεκ 2011, 7:00 am

    Δυστυχως η ευτυχως εχεις πεσει αρκετα εξω απο την πραγματικοτητα φιλε μου και σου το μεταφερω χωρις καμια υποτιμητικη διαθεση απεναντι σου (δεν σε γνωριζω αλλωστε και αρα δεν εχει νοημα για μενα κατι τετοιο)

    Ειναι πολυ ωραια η συζητηση που δημιουργειται σε τετοια τεχνικης φυσης θεματα,...ομως υπαρχει ενας μεγαλος κινδυνος.
    Να μην παρουν μερος καθολου στη συζητηση, ανθρωποι που ξερουν πραγματικα αρκετα τεχνικα χαρακτηριστικα και στοιχεια λογω σπουδων, επαγγελματικης ενασχολησης η και λογω χομπυστικης ενασχολησης αλλα σε πολυ προχωρημενο βαθμο.

    Ξεκινας σωστα, περιγραφεις αρχικα σωστα τα πραγματα, ομως δυστυχως βγαζεις λαθος συμπερασματα, συγκρινοντας τους εμβολοφορους με τον βανκελ κινητηρα.
    Τι ισχυει στην παραγματικοτητα.
    Αν μειωσουμε την απολυτη σχεση συμπιεσης σε εναν εμβολοφορο κινητηρα, πετυχαινουμε ακριβως το ιδιο,....ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΜΩΣ, που θα πετυχαιναμε αν μειωναμε την απολυτη σχεση συμπιεσης, σε εναν βανκελ.
    Υπαρχουν πολλοι τροποι να μειωσουμε την απολυτη (οχι την δυναμικη) σχεση συμπιεσης ενος κινητηρα,....ενας ειναι να βαλουμε πιο παχια φλαντσα,....η να αλλαξουμε τα εμβολα και να βαλουμε αλλα με πιο χαμηλη κομπρεσιον,...η αν θες να φαμε υλικο, με ωραιο τροπο, απο το πανω μερος του υπαρχοντος εμβολου.
    Ολα ισχυουν ακριβως με τον ιδιο τροπο και στο βανκελ κινητηρα, εκτος απο την δυνατοτητα χρησης πιο παχιας φλαντσας,....αυτο δεν μπορει να εχει εφαρμογη στον βανκελ.

    Μειωσες την απολυτη σχεση συμπιεσης στον ενα,.....μεγαλωσες τον χωρο καυσης στον εναν,.....ακριβως το ιδιο ισχυει και για τον αλλο.
    Φυσικα μεγα λαθος ειναι να νομιζει κανεις οτι ετσι αλλαζουν τα κυβικα, η αλλιως η χωρητικοτητα του κινητηρα.
    Αυτο με την παραπανω επεμβαση,....ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ.
    Η χωρητικοτητα του κινητηρα παραμενει φυσικα η ιδια.

    τα συμπερασματα σου
    ......."1. Μικρή αύξηση του κυβισμού (λόγω της μεγαλύτερης γούρνας) αφού ο χώρος μεταξύ τοιχωμάτων housing και της πλευράς ρότορα μαζί με τη γούρνα είναι μεγαλύτερη.
    2. Περισσότερη ιπποδύναμη και ροπή (λόγω μεγαλύτερο θάλαμο καύσης και περισσότερου καύσιμου μείγματος άρα πιο δυνατή έκρηξη και εκτόνωση).
    3. Καλύτερη ροή καύσιμου μείγματος και καυσαερίων (λόγω γυαλίσματος γούρνας).
    4. Ελάφρωμα (λόγω αφαίρεσης υλικού από το τρίψιμο).


    το 1
    .....δεν ισχυει σε καμια περιπτωση οπως περιεγραψα πιο πανω,...τα κυβικα, η χωρητικοτητα του κινητηρα (και των δυο ειδων) παραμενει ιδια και αμετάβλητη,....φυσικα αυξανει σε χωρητικοτητα ο χωρος καυσης και των δυο μηχανων.
    Το 2
    ...σε καμια περιπτωση δεν μπορουμε να υποστηριξουμε οτι αυξανεται η ροπη και η ιπποδυναμη οταν μειωνουμε την στατικη σχεση συμπιεσης μονο,...σε κινητηρα (επαναλαμβανω η εμβολοφορο η και βανκελ)
    Το 3 δεν ισχυει,....το ιδιο θα μπορουσαμε να υποστηριξουμε και αν μειωναμε την στατικη σχεση συμπιεσης σε εμβολοφορο, "γυαλιζοντας την γουρνα" του εμβολου.

    Το 4
    ....ισχυει φυσικα,...και βεβαια οταν αφαιρειται υλικο απο ενα σωμα,....υπαρχει ελαφρωμα, κανεις δεν θα μπορουσε να το αμφισβητήσει.

    Σχεδον 3 στα 4....

    Τωρα,.....πιο ηταν το θεμα μας.??? Smile Smile Smile Smile




    ΥΓ Για να μην παρεξηγουμαι αδικα,....σε καμια περιπτωση δεν ειμαι εγω ο γνωστης και ασχετως του οτι δεν εχω πια χρονο να αφιερωνω σε posts σε forums, δεν αποθαρυνομαι απο τετοια, αλλα δυσκολευομαι απιστευτα πια,....να μην το επισημαίνω.



    avatar
    dimos47ki7


    Αριθμός μηνυμάτων : 366
    Ημ/νία εγγραφής : 15/10/2010
    Ηλικία : 38
    Τόπος : Γλυφαδα

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  dimos47ki7 Την / Το Κυρ 18 Δεκ 2011, 11:06 am

    docmar έγραψε:...τα κυβικα, η χωρητικοτητα του κινητηρα (και των δυο ειδων) παραμενει ιδια και αμετάβλητη,....φυσικα αυξανει σε χωρητικοτητα ο χωρος καυσης και των δυο μηχανων.

    νομιζω οτι αυτο ειναι ενα περιπλοκο κεφαλαιο, και δεν πιστευω οτι υπαρχει μια "σωστη" απαντηση.
    αν παρουμε τον εμβολοφορο (λογω ευκολοτερης περιγραφης) θεωρητικα ο κυβισμος δεν αλλαζει, μιας και διαμετρος-διαδρομη παραμενουν ιδια. εκτος ομως απο αυτα τα 2 δεδομενα, υπαρχει και ο χωρος καυσης ΠΑΝΩ απο το ΑΝΣ του πιστονιου, ο οποιος ειναι συνηθως ημισφαιρικος (η παρομοιος τεσπα). με μια πιο χοντρη φλατζα πχ, μετατοπιζουμε τον χωρο αυτο, 2 χιλιοστα για παραδειγμα ψηλοτερα. αυτα τα 2 χιλιοστα, θα ειναι λιγο μεγαλυτερος ογκος του θαλαμου καυσης, ο οποιος ομως δεν μετριεται ουτως η αλλως (μιας και ο κυβισμος υπολογιζεται διαμετροςχδιαδρομη). μπορει σαν αυξηση να ειναι ελαχιστη, αλλα δεν παυει να υπαρχει
    avatar
    urbanslider


    Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
    Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
    Αριθμός μηνυμάτων : 2164
    Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
    Ηλικία : 36
    Τόπος : ebisu θα ήθελα...

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  urbanslider Την / Το Κυρ 18 Δεκ 2011, 12:01 pm

    docmar έγραψε:Τωρα,.....πιο ηταν το θεμα μας.??? Smile Smile Smile Smile

    Το θέμα μας ήταν αυτό ακριβώς στο οποίο κατέληξε ο xrider (ασχέτως αν έχει δίκιο ή όχι).

    Το θέμα και το όλο λάθος βέβαια είναι η σύγκριση wankel VS πιστονάτου κινητήρα όσον αφορά τα κυβικά...

    avatar
    urbanslider


    Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
    Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
    Αριθμός μηνυμάτων : 2164
    Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
    Ηλικία : 36
    Τόπος : ebisu θα ήθελα...

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  urbanslider Την / Το Κυρ 18 Δεκ 2011, 1:04 pm

    xrider έγραψε:Και πάλι συγνώμη για το μεγάλο post. Εύχομαι να μην έχω πέσει πολύ έξω από την πραγματικότητα.

    Είναι υγειές να έχει κανείς απορίες και ακόμα πιο υγειές να τις εκφράζει, το γεγονός ότι έπεσες έξω βασίζεται καθαρά στο λάθος της σύγκρισης 2 εντελώς διαφορετικών λειτουργιών..
    Κυρίως (και χωρίς να θέλω να το παίξω ειδικός γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ) ....

    Στο πιστονάτο για να αλλάξεις κυβισμό υπάρχουν τα stroker kits όπου στην ουσία είναι η αύξηση της διαδρομής του πιστονιού.

    Οπότε αυτό έχει να κάνει με...

    dimos47ki7 έγραψε:(μιας και ο κυβισμος υπολογιζεται διαμετροςχδιαδρομη).

    http://www.rx7.com/techarticles_displacement.html

    http://www.drivingsports.com/site/2008/12/rotary-vs-piston-engine-equivalency/

    Δύο -τυχαία- από τα άρθρα που έχουν γραφτεί σχετικά με την σύγκριση "κυβικών" των εμβολοφόρων και των wankel...

    Και απομονώνω το επίμαχο... The engine has two rotors shaped roughly like a triangle. This makes for three combustion faces per rotor and a total of six for a standard two-rotor engine. Each face has a “swept volume” or displacement of 40ci(654cc) and there are a total of six faces


    Σκάβοντας τους ρότορες δεν αλλάζει η διαδρομή το stroke που λέμε... φυσικά μιας και η διαδρομή δεν επηρεάζεται και το swept volume παραμένει το ίδιο... ως εκ τούτου δεν μεταβάλεται ο κυβισμός.. στην περίπτωση λοιπόν του wankel λογικά ρόλο παίζουν οι διαστάσεις του όλου assembly δηλ ροτόρων, housings κτλ.. μιας και το swept range ΔΕΝ μπορεί μοιραία και λόγω περιορισμού του σχήματος να μεταβληθεί...

    Ως μη ειδικός βέβαια μπορεί απλά να έχω πει μια από τις μεγαλύτερες "πατάτες" της ζωής μου αλλά λόγω ότι είμαι κουρασμένος από ταξίδι δικαιολογούμαι !!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing

    Μια απορία σχετικά με τον wankeloκυβισμό... τα παλαιότερα μοτέρ με λιγότερα κυβικά έχουν διαφορετικές διαστάσεις πάχος ρότορα, ύψος πλάτος κτλ κτλ κτλ κτλ ?
    avatar
    Dreamin


    Rotary : FD RX-7 Rebuilds : άλλη ερώτηση...?
    Αριθμός μηνυμάτων : 114
    Ημ/νία εγγραφής : 28/11/2011
    Ηλικία : 34
    Τόπος : Στη κάτω πίστα

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  Dreamin Την / Το Κυρ 18 Δεκ 2011, 1:40 pm

    Δεν πεφτει η συμπιεση.
    Ανεβαινουν τοσο λιγο τα κυβικα που δε παιζει ρολο.
    Γινεται ελαφρωμα.
    Παιρνει σε αποδοση επειδη ειναι πιο ελαφρυ κυριως, και λιιιιιιιγο ελαχιστα απο θεμα κυβισμου.

    Το θεμα ειναι τι αλλο κερδιζεις?
    EDIT:κατι πρεπει να κερδιζεις αλλα μηπως κατι κερδιζεις σε στροφαρισμα καλυτερο λογο των γωνιων που εχει η 'γουρνα'?
    Εννοω οπως το κοιταμε η πανω και κατω μερια που ειναι πλεον σαν 'ραμπα'

    (ασχετο αλλα στου 787 τον 26β νομιζω ηταν ετσι οι ροτορες)
    avatar
    xrider


    Rotary : Ακομα οχι Αριθμός μηνυμάτων : 81
    Ημ/νία εγγραφής : 08/12/2011
    Ηλικία : 35

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  xrider Την / Το Κυρ 18 Δεκ 2011, 5:39 pm

    Όπως ανέφερα και στο μακροσκελές post μου δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις στους περιστροφικούς κινητήρες. Στόχος μου είναι να μάθω όσα περισσότερα πράγματα μπορώ γιατί γουστάρω απίστευτα τους περιστροφικούς κινητήρες σαν ιδέα, σαν λειτουργία, σαν κουλτούρα, σαν θεσμό όπως θες παρ ’το.

    Ξέρω πως η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια και η πιθανότητα να υποπέσει κάποιος σε λάθος συμπέρασμα είναι μεγάλη έως σίγουρη.

    Έτσι πήρα την απόφαση να postάρω την άποψη μου στο πολύ ωραίο θέμα που άνοιξε ο piravlos (γνωρίζοντας ότι μπορεί να πέσω στην παγίδα του λάθος συμπεράσματος).

    Άλλωστε οι απόψεις είναι σαν τις κωλοτρυπίδες, ο καθένας έχει από μια.

    Χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ απώτερος σκοπός μου ήταν να αναζωογονήσω το θέμα και να λάβουμε όλοι ασφαλή και σωστά συμπεράσματα, από τις απόψεις που θα παραθέσει ο κόσμος και ειδικότερα οι γνώστες.

    -Η εξέλιξη βασίζεται στην φιλική ανταλλαγή κωλοτρυπίδων εεεεεε συγνώμη απόψεων.-

    Όσο αναφορά τον κυβισμό αναλυτικότερα εδώ http://www.rx8antiforum.gr/t198-topic

    Παίρνω ως βάση το κομμάτι που λέει (στο φοβερό αυτό θέμα ο IOANNIS)
    ‘Ο Μέγιστος όγκος του Θαλάμου κατά την Εισαγωγή του καυσίμου Μείων τον Ελάχιστο όγκο του Θαλάμου κατά την Συμπίεση του καυσίμου ισούται με 654 κ.ε. στον Renesis ‘
    Και βγάζω συμπέρασμα λέγοντας ότι, αφού η μεγαλύτερη ‘γουρνα’ θα αυξήσει και τον Μέγιστος όγκος του Θαλάμου κατά την Εισαγωγή του καυσίμου αλλά επίσης θα αυξήσει και τον Ελάχιστο όγκο του Θαλάμου κατά την Συμπίεση του καυσίμου οπότε αν αφαιρέσουμε αυτές τις δύο νέες τιμές πάλι το ίδιο αποτέλεσμα θα βγει.
    ΑΡΑ δεν αλλάζει ο κυβισμός.
    Λάθος μου ζητώ συγνώμη για πριν.
    Ευχαριστώ πολύ urban και ΙΟΑΝΝΙS για τα link.



    ΥΓ. Πλάκα κάνω με τις απόψεις και τις κ@λοτρυπίδες, μην με παρεξηγήσετε.
    avatar
    urbanslider


    Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
    Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
    Αριθμός μηνυμάτων : 2164
    Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
    Ηλικία : 36
    Τόπος : ebisu θα ήθελα...

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  urbanslider Την / Το Κυρ 18 Δεκ 2011, 11:23 pm

    Dreamin έγραψε:Δεν πεφτει η συμπιεση.

    H σχέση συμπίεσης πέφτει γι αυτό γίνεται η συγκεκριμένη διαδικασία.

    Dreamin έγραψε:Γινεται ελαφρωμα.

    Είναι τόσο λίγο αυτό που τρώγεται που είναι αμεληταία η διαφορά έως μηδενική εκτιμώ...

    Το ελάφρωμα γίνεται από την εμπρός και πίσω πλευρά του ρότορα (φωτό)



    Dreamin έγραψε:Παιρνει σε αποδοση επειδη ειναι πιο ελαφρυ κυριως, και λιιιιιιιγο ελαχιστα απο θεμα κυβισμου.

    Το θεμα ειναι τι αλλο κερδιζεις?
    EDIT:κατι πρεπει να κερδιζεις αλλα μηπως κατι κερδιζεις σε στροφαρισμα καλυτερο λογο των γωνιων που εχει η 'γουρνα'?
    Εννοω οπως το κοιταμε η πανω και κατω μερια που ειναι πλεον σαν 'ραμπα'

    Είναι σχεδόν μηδενικό ή μηδενικό το βάρος οπότε η απόδοση δεν πρέπει καν να επηρεάζεται... από θέμα κυβισμού όπως έχει γραφτεί και παραπάνω..

    Στο ελάφρωμα το ρότορα με την διαδικασία της πιο πάνω φωτό επιτυγχάνεται ευκολότερο στροφάρισμα και ίσως και αύξηση του ορίου περιστροφής αλλά με τα κατάλληλα ζυγίσματα..

    Τι δουλειά μπορεί να έχουν οι γωνίες της "γούβας" με το στροφάρισμα ? (αν έχουν και το ξέρει κάποιος χωρίς να εικάζει ας με διορθώσει αλλά μου φαίνεται λίγο κουφό) ..
    avatar
    Dreamin


    Rotary : FD RX-7 Rebuilds : άλλη ερώτηση...?
    Αριθμός μηνυμάτων : 114
    Ημ/νία εγγραφής : 28/11/2011
    Ηλικία : 34
    Τόπος : Στη κάτω πίστα

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  Dreamin Την / Το Δευ 19 Δεκ 2011, 12:20 am

    ωραιοτατα!καταληξαμε γιατι πηγα να τρελαθω! χαχαχ

    Δεν αλλαζει ο κυβισμος, ουτε ελαφρωμα γινεται και πεφτει η συμπιεση...

    Σε πιστονατα το κανουν αυτο αν ειναι για τουρμπισματα ας πουμε.....για τον ιδιο λογο λογικα και εδω....ε? scratch
    avatar
    dimos47ki7


    Αριθμός μηνυμάτων : 366
    Ημ/νία εγγραφής : 15/10/2010
    Ηλικία : 38
    Τόπος : Γλυφαδα

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  dimos47ki7 Την / Το Δευ 19 Δεκ 2011, 1:29 am

    πραγματι στο ελαφρωμα ισως να ειναι και μηδενικο το κερδος. δεν ειναι και ελαφρυς ενας ροτορας.

    αλλα στο στροφαρισμα μπορω να σου δωσω εξηγηση Αντωνη. σκαβοντας τον ροτορα στις "γουβες" αφαιρεις ενα πολυ μικρο βαρος, το οποιο ομως βρισκεται στο εξωτερικο μερος του, μακρυα απο το σημειο περιστροφης. αυτο σημαινει οτι, μπορει το βαρος που αφαιρειται να ειναι πολυ μικρο, αλλα η ροπη αδρανειας μειωνεται αναλογικα περισσοτερο σε σχεση με το να αφαιρουσες το ιδιο βαρος απο ενα σημειο κοντα στο κεντρο περιστροφης. λιγοτερη ροπη αδρανειας=ευκολοτερο στροφαρισμα. τωρα το ποσο μικροτερη δεν ξερω να το υπολογισω
    avatar
    docmar


    Rotary : RX7 FD ΤΕΡΑΣ Latest Horsepower : αρχισαν να ξεφευγουν
    Rebuilds : ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ
    Αριθμός μηνυμάτων : 136
    Ημ/νία εγγραφής : 10/09/2010
    Ηλικία : 50
    Τόπος : ΒΟΛΟΣ

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  docmar Την / Το Δευ 19 Δεκ 2011, 5:18 am

    urbanslider έγραψε:
    xrider έγραψε:Και πάλι συγνώμη για το μεγάλο post. Εύχομαι να μην έχω πέσει πολύ έξω από την πραγματικότητα.

    Είναι υγειές να έχει κανείς απορίες και ακόμα πιο υγειές να τις εκφράζει, το γεγονός ότι έπεσες έξω βασίζεται καθαρά στο λάθος της σύγκρισης 2 εντελώς διαφορετικών λειτουργιών..
    Κυρίως (και χωρίς να θέλω να το παίξω ειδικός γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ) ....

    Στο πιστονάτο για να αλλάξεις κυβισμό υπάρχουν τα stroker kits όπου στην ουσία είναι η αύξηση της διαδρομής του πιστονιού.

    Οπότε αυτό έχει να κάνει με...

    dimos47ki7 έγραψε:(μιας και ο κυβισμος υπολογιζεται διαμετροςχδιαδρομη).

    http://www.rx7.com/techarticles_displacement.html

    http://www.drivingsports.com/site/2008/12/rotary-vs-piston-engine-equivalency/

    Δύο -τυχαία- από τα άρθρα που έχουν γραφτεί σχετικά με την σύγκριση "κυβικών" των εμβολοφόρων και των wankel...

    Και απομονώνω το επίμαχο... The engine has two rotors shaped roughly like a triangle. This makes for three combustion faces per rotor and a total of six for a standard two-rotor engine. Each face has a “swept volume” or displacement of 40ci(654cc) and there are a total of six faces


    Σκάβοντας τους ρότορες δεν αλλάζει η διαδρομή το stroke που λέμε... φυσικά μιας και η διαδρομή δεν επηρεάζεται και το swept volume παραμένει το ίδιο... ως εκ τούτου δεν μεταβάλεται ο κυβισμός.. στην περίπτωση λοιπόν του wankel λογικά ρόλο παίζουν οι διαστάσεις του όλου assembly δηλ ροτόρων, housings κτλ.. μιας και το swept range ΔΕΝ μπορεί μοιραία και λόγω περιορισμού του σχήματος να μεταβληθεί...

    Ως μη ειδικός βέβαια μπορεί απλά να έχω πει μια από τις μεγαλύτερες "πατάτες" της ζωής μου αλλά λόγω ότι είμαι κουρασμένος από ταξίδι δικαιολογούμαι !!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing

    Μια απορία σχετικά με τον wankeloκυβισμό... τα παλαιότερα μοτέρ με λιγότερα κυβικά έχουν διαφορετικές διαστάσεις πάχος ρότορα, ύψος πλάτος κτλ κτλ κτλ κτλ ?

    Παααρα πολυ σωστα παιδι μου,....που να μην ησουν και κουρασμενος. Laughing

    Ναι τα παλια μοτερ που ειχαν λιγοτερα κυβικα χωρητικοτητας,....ειχαν διαφορετικες διαστασεις,...ετσι οπως ακριβως το περιεγραψες πιο πανω,....μονο ετσι θα μπορουσε ο 12a να,εχει λιγοτερα κυβικα ασχετως στατικης σχεσης συμπιεσης,...και ακομη λιγοτερα ο L10a.

    ΕΥΓΕ ΝΕΕ ΜΟΥ,.. για συνεχα........ cheers
    avatar
    IOANNIS


    Αριθμός μηνυμάτων : 341
    Ημ/νία εγγραφής : 13/10/2010
    Ηλικία : 53

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  IOANNIS Την / Το Δευ 19 Δεκ 2011, 7:22 am

    Η κατασκευή του Wankel είναι λίγο πιο περίπλοκη σε σχέση με τους παλινδρομικούς όσον αφορά τις διαστάσεις και τον κυβισμό.

    Βασικοί παράγοντες πέραν του πλάτους του περιβλήματος (Housing) πρωταρχικό ρόλο παίζουν η εκκεντρικότητα (e), η παραγόμενη ακτίνα (R), η τροχοειδής σταθερά (Κ) που ισούται με =R/e κλπ όπου με απλά λόγια πρέπει να κυμαίνονται μέσα σε κάποια όρια.



    avatar
    urbanslider


    Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
    Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
    Αριθμός μηνυμάτων : 2164
    Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
    Ηλικία : 36
    Τόπος : ebisu θα ήθελα...

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  urbanslider Την / Το Τρι 20 Δεκ 2011, 1:05 am

    docmar έγραψε:.. για συνεχα........ cheers

    Τι άλλο να πω ? Όποιος θέλει παραπάνω κυβικά η μόνη λύση υπερκυβισμού είναι αυτή της mazda... κομπλέ με τις εισαγωγές του με τα όλα του... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

    To βλέπω άμα συνεχίζω με τα κυβικά να μας πιάνει τεκμήριο.. Laughing Laughing Laughing
    avatar
    urbanslider


    Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
    Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
    Αριθμός μηνυμάτων : 2164
    Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
    Ηλικία : 36
    Τόπος : ebisu θα ήθελα...

    Απ: After market parts for rotary engines

    Δημοσίευση  urbanslider Την / Το Τρι 20 Δεκ 2011, 1:08 am

    Dreamin έγραψε:Σε πιστονατα το κανουν αυτο αν ειναι για τουρμπισματα ας πουμε.....για τον ιδιο λογο λογικα και εδω....ε? scratch

    Ναι.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Τετ 23 Μαϊος 2018, 7:17 pm